توتال_وار پرشین

  • نویسنده :
  • بازدید : 316 مشاهده

بازی کامپیوتری Total War Shogun 2 Fall of The Samurai

 

بازی کامپیوتری Total War Shogun 2 Fall of The Samurai (شوگان توتال وار 2 : سقوط سامورایی) یک بازی در سبک استراتژیک است که توسط شرکت SEGA و در سال 2012 میلادی برای Pc (کامپیوتر شخصی) منتشر شده است بازی شوگان توتال وار 2 از سری محبوب بازیهای توتال وار محسوب میشود که شما را به قرن 16 ژاپن میبرد زمانی که کشور به چند بخش تقسیم شده و حکومتهای مختلف بر سر اتحاد کل ژاپن با یکدیگر به جنگ میپردازند. شما میتوانید بازی Total War Shogun 2 Fall of The Samurai نشر شرکتی پرنیان برای کامپیوتر را با مناسب ترین قیمت از استایل استور تهیه نمایید این پک نسخه شرکتی و معتبر میباشد همچنین تایید شده است لذا این نسخه کاملا سالم میباشد و هیچگونه مشکلی برای نصب نخواهد داشت. اگر طرفدار بازی های سری توتال وار هستید حتما بازی Total War Shogun 2 Fall of The Samurai پیشنهاد میشود در ادامه میتوانید تریلر جدید، داستان و تصاویری از این بازی را مشاهده فرمایید.

خرید بازی Total War Shogun 2 Fall of The Samurai برای Pc

در تاریک ترین عصر سلطنت ژاپن، کشور در حال تجزیه بود. بازی حوادث اواسط قرن 16 در Feudal ژاپن را روایت میکند درست زمانی که کشور توسط قبایل مختلف در حال جدا شدن و تجزیه است. ده ها جنگ سالار خود را برای به زانو درآوردن امپراطوری ژاپن آماده میکنند. در پایان تنها یکنفر میتواند به بالاترین مرتبه سلطنت یعنی شوگان دست پیدا کند و اگر کسی با او مخالفت کند، مجازاتش مرگ است. در این بازی شما رهبری یکی از قبایل را برعهده دارید که باید سعی کنید با استفاده از زیرکی و افراد متخصص، سایر قبایل را تحت فرمان خود در آورید و ژاپن را به کشوری متحد و یکپارچه تبدیل نمایید و خود بر سرزمین های تحت حکومت نظارت کنید. گفتنش آسان است اما برای رسیدن به چنین مرتبه ای باید تلاشهای بسیاری انجام دهید. در طول بازی Total War Shogun 2 Fall of The Samurai میتوانید هم در خشکی و هم در دریا به نبرد بپردازید شمشیر زنان سامورایی، نینجاها، توپ های جنگی، گردانهای تفنگ دار و مسلسل ها تنها بخشی از نیروهای موجود در این بازی هیجان انگیز هستند میتوانید با همسایگان خود روابط دوستانه ای داشته باشید و حتی در نبردها از انها کمک بگیرید یا بلعکس به همسایگان خود نیز حمله کنید و انها را نابود کنید اگر سری توتال وار را تجربه کرده باشید حتما این نسخه نیز شما را پای کامپیوتر میخکوب خواهد کرد…

منبع: استایل استور

تظرات ارسال شده

  • سینما در ماشین
    https://www.irantic.com/car-cinema
    من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
    شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
    پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
    سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

کد امنیتی رفرش